Verbeter je online klantenservice door middel van een flowbot.

2 min gelezen

Veel bedrijven hebben al een online klantenservice. Denk aan een contactformulier of contact via de e-mail. Echter kan het tegenwoordig nog veel uitgebreider. Ook binnen de branche van de schoonheid, schoonheidsspecialistes, kan dit een toegevoegde waarde zijn. Denk aan online afspraken inboeken of een vraag stellen en hiermee direct verder geholpen worden. Dit kan een bedrijf of branche veel tijd schelen.

Hoe kan je je online klantenservice naar een nog hoger niveau tillen?

Wat de een als bedrijf al heeft, heeft de ander nog niet en hier kan je altijd in verbeteren. Als schoonheidsspecialiste sta je vaak in de behandelkamer. Hierdoor heb je geen tijd voor het aannemen van telefoontjes of het beantwoorden van e-mails tijdens deze behandeling. Hier kan een flowbot mooi van pas komen. Deze helpt je met het beantwoorden van de belangrijke vragen. Denk hierbij aan prijzen voor een behandeling, openingstijden, adres en zo nog wel meer. De flowbot kan worden geprogrammeerd naar wens. Het voordeel van een flowbot is dat hij altijd doorvraagt en uiteindelijk doorverwijst. In tegenstelling tot een chatbot, die enkel antwoord geeft.

Chatkracht helpt je graag bij het maken van de juiste keuzes voor jouw bedrijf.

Tegenwoordig is er zoveel mogelijk voor een online klantenservice dat je op een gegeven moment door de bomen het bos niet meer ziet. Chatkracht biedt dan de juiste oplossing. Chatkracht is een gespecialiseerd in online klantenservice en kijkt naar het welzijn van jouw bedrijf en organisatie. Het is voornamelijk belangrijk dat jij als ondernemer of bedrijf er voordeliger uitkomt. Dit kan zijn door een deel uit handen te geven zodat er meer ruimte is voor andere belangrijke taken of een informatief gesprek wat nou een mooie oplossing is voor jullie als bedrijf. Chatkracht helpt je graag met het verbeteren van je online klantenservice.